9.8.10

tim

carsamba.

tim italya’da bir operator. artik bir sim kart almamin sart oldugunu iyicene idrak edince tim’e gittim pasaportum yanimda olmadigi icin vermediler, ben de biraz dolanip evime dondum, aksam bar listemde yer alan be-bop bara gitmek uzere hazirlandim ( ne demekse)

be-bop bar swing-jazz-blues-classic rock neyin calan bir yermis, gittim gayet sevimli bir mekan ama yaz oldugundan dolayi ne canli muzik vardi ne de insan.

once bir bira istedim, devasa bir kokteyl secenegi vardi, barmen’le sohbet ederken konu sevdigim ickilere geldi malibu ve blue curacaoe’yu cok sevdigimi ve bu ikisinin bulundugu kokteylerin cok lezzetli oldugunu soyledim o da bana ’ ah sana bir kokteyl uyduralim o zaman pina colada’ya blue curacaoe eklersek cok begenirsin’ nitekim sahane oldu.

ilerleyen saatlerde bir grup turist kiz geldi, ve open mic gecesi icin 4 tane sarkicik ezberleyip gelmis fransiz bir genc ve arkadaslari. sirayla kizlar sahneye cikip cocuga eslik ettiler baya komikti cunku repertuar o kadar kisitliydi ki canli karaoke cok kisa surdu.

o gece dair de baska pek boyle eglenceli gozlem filan yok.

sori.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder